Bedankt voor je retouraanvraag

We hebben het formulier naar je e-mail gestuurd!

Het gebeurt soms dat de mail inje spam-box terecht komt tussen de ongewenste mail. Als je niet binnen een paarminuten een mailtje van ons lijkt te hebben, check dan even je spam-box. 

Let op!

Indien je een defect device naar ons opstuurt dat niet aan onze garantievoorwaarden voldoet, moeten wij hiervoor onderzoekskosten in rekening brengen. Het bedrag van €29,95 inclusief BTW moet worden voldaan alvorens wij de iPhone of iPad naar jou kunnen retourneren. Bekijk daarom eerst altijd even onze garantievoorwaarden.

Wat je moet doen voordat je een device retourneert

Als je een device retour stuurt, moeten alle instellingen die jij gedaan hebt weer ongedaan gemaakt worden. We vragen je om het volgende te doen:

  • Maak een reservekopie van je persoonlijke gegevens
  • Mobisite is niet verantwoordelijk voor eventuele dataverlies.
  • Belangrijk: Toestellen waarop een iCloud-account is ingelogd kunnen wij niet in behandeling nemen. Zodra de Technische Dienst dit heeft geconstateerd kan de behandeltijd toenemen.

    Gaat je toestel nog aan en werkt deze? Klik dan hier voor de instructies om iCloud uit te loggen.

    Gaat je toestel niet meer aan of heb je deze niet meer in je bezit? Klik dan hier voor de instructies om iCloud uit te loggen.

  • Verwijder de simkaart
  • Reset naar de fabrieksinstellingen

Retourneren voor reparatie; Stuur jouw toestel altijd op zonder accessoires en/of simkaart. Dat voorkomt dat deze eventueel bij ons kunnen blijven liggen of kwijt kunnen raken.

Retourneren voor ruilen of een herroeping (geld terug binnen 14 dagen); dan dient alle accessoires meegeleverd te worden.

Stuur jouw retour naar dit adres;

Afdeling retouren

Dreef 74
3956 EV Leersum
Nederland

LET OP: Dit is geen bezoek/verzendadres, retourzendingen ontvangen wij alleen via post.

Wij raden aan om een retour verzekerd te verzenden naar ons. Indien een pakket niet zorgvuldig is ingepakt en onderweg beschadigt of zelfs vermist raakt ligt het risico daarvoor bij jou als verzender tot het pakket bij ons is bezorgd.  

Dit betekent dat je zelf aansprakelijk bent voor het pakket tot deze bij Mobisite.be wordt bezorgd. Let hier alsjeblieft goed op en zorg dat je je retour met zorg inpakt en naar ons verstuurd. Wanneer een pakket onderweg beschadigt of zelfs vermist raakt zijn wij als ontvanger daar niet voor aansprakelijk. Vergeet daarbij niet het retourformulier bij het product te voegen in de doos. Dit helpt ons om retouren sneller te verwerken.

Bewaar altijd de Track and Trace code van jouw verzending. Hier kan om gevraagd worden. Mocht er iets misgaan tijdens transport heb je deze ook nodig voor de transporteur. 

GEBRUIK VOOR HET RETOURNEREN VAN PRODUCTEN ALTIJD EEN STEVIGE DOOS EN GEEN BUBBELENVELOPPE OF BRIEVENBUSPAKKETJE OM BESCHADIGING VAN HET TOESTEL TIJDENS TRANSPORT TE VOORKOMEN. 

-BEWAAR ALTIJD JE VERZENDBEWIJS mocht er onverhoopt iets mis gaan tijdens transport of bij ons heb je deze nodig als bewijs om aanspraak te maken op een vergoeding.